کاشی و سرامیک

این شرکت یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه صادرات کاشی دیوار، کف  می باشد.این شرکت در حال حاضر به کشورهای آسیای میانه ، عراق ، افغانستان و پاکستان صادرات دارد .

به طور کلی اهداف این شرکت از ابتدای تاسیس، دستیابی به کیفیت برتر، همیشگی، احراز نام نیک و حفظ دائمی منزلت و اعتبار بین نمایندگان و مصرف کنندگان، سودآوری نه از طریق کاهش هزینه تولید بلکه ارتقاء بهره وری، کاهش ضایعات، آموزش مداوم و کسب رضایت نیروی انسانی که در نظر این شرکت از عناصر مهم تولید به شمار می روند و علاوه بر این ارتباط مداوم با مجامع علمی و صنعتی این شاخه از صنعت عظیم ساختمان بوده است. در نتیجه رعایت اهداف و سیاست های فوق این شرکت توانسته است برای سالهای متوالی بعنوان واحد نمونه انتخاب گردد.

شرکت پویان پاسارگاد  از ابتدای تاسیس، تامین با بهترین کیفیت را سرلوحه خود قرار داده و از این رو از بهترین تولیدکنندگان استفاده می نماید.

کارخانه های تامین کننده این شرکت مجهز به آخرین و بروزترین ماشین آلات می باشد، که از شرکتهای ایتالیایی System – Intensa – Projecta – Siti B&T – Tsc خریداری شده است. این شرکتها با به روزرسانی دستگاه های چاپ دیجیتال، پرس های هیدرولیکی با ظرفیت بالا، کوره های رولری دو طبقه و یک طبقه با طول ۸۸ متر و عرض ۸۰/۲، ماشین آلات رکتیفاید، درجه بندی و سورتینگ تمام اتوماتیک که مجهز به سیستم های کامپیوتری جهت کنترل پارامترهای فیزیکی از جمله ابعاد و تاب می باشند توانسته است جایگاه ممتازی بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی کسب نماید